Tefal Friteuse Filtra Pro Inox & Design 3 L - koude zone FR4067

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Friteuse Filtra Pro Inox & Design 3 L - koude zone FR4067 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Geert 19-12-2017

Pan werkte tot voor kort goed. Nu binnen het jaar al kapot. Pan wordt niet meer warm pan wordt niet veel gebruikt.
zeef onder in de pan werkt niet goed. Is te klein.en je moet eerst het verwarmingselement uit de pan halen. Er valt daardoor veel vuil alsnog onder in de pan.

Pluspunten

• Grote pan

Minpunten

• Binnen het jaar al kapot
  • Zeef te klein.

marcoonline 01-06-2015
De machine is volledig demonteerbaar. Hierdoor makkelijk schoon te houden. Daarnaast bevat het een handig filter, zodat evt. "verbrande" frituurprodukten makkelijk verwijderd worden, zodat je vet langer meegaat. Design is praktisch en ziet er voor een frituurpan oke uit!

Jn1908 28-05-2015
de patat word mooi snel
Bruin en super handig de op van van bak van de kruimels
Ik ga komenden niet meer naar de snackbar toe
Snacks beste via ijspaleis.nl heerlijk genieten met tefal frituurpan

Tollenaars 26-05-2015
Mooi geborsteld staal. Stevige en luxe uitvoering. De timer is voor mij ook een handig extraatje. Mijn frituurproducten komen er prachtig goudbruin uit. Ik raad deze pan dan ook aan anderen aan.

biancanel 13-10-2012
Ik heb de friteuse nou 2,5 maand in mijn bezit maar ik moet zeggen dat hij tegenvalt.
Het zeefje onderin de pan werkt niet goed, de gaatjes zijn te groot of de kruimels te klein :-)
Zodra je het zeefje eruit haalt zie je op de bodem veel meer kruimels liggen dan op het zeefje zelf.
Ik heb hem pas 1x schoongemaakt maar ik schrok wat er op de bodem lag.
De binnenpan is heel moeilijk schoon te maken, het vet zit er echt muurvast op.Ik heb er echt met een schuursponsje op moeten boenen en nog niet alles er af gekregen.Zal hem de volgende keer in de vaatwasser zetten kijken of dat beter gaat.
Vind het jammer dat er niet gewoon een aan en uit knop op zit, nou moet je de temperatuurknop steeds op nul draaien.
Verder is het een mooie grote en brede pan en bakt hij lekker.

Jeffrey Klaassen 24-08-2012
Vormgeving: Hij is vierkant zoals elke frituurpan, weinig op aan te merken. Ook qua formaat is hij vergelijkbaar met andere 3 liter pannen.

Mogelijkheden: In eerste instantie denk je dat het een nutteloze toevoeging is. Maar de ingebouwde wekker is best handig en functioneert prima. Wat betreft de zeef die er in zit om onzuiverheden van de bodem er uit te filteren, kan ik melden dat het kliederen is en er nog een hoop naast de zeef (eronder) gaat. De zeef zal je dus niet gebruiken. Gewoon tijdig olie verwisselen. Nutteloze feature waar je wel voor betaald in de aanschafprijs.

Gebruiksgemak: De pan is snel warm en houd de warme goed op temperatuur ook met een groot portie patat.

Duurzaamheid: Het rubber van de deksel waar de hendel van het mandje door twee sleuven gaat is nu al stuk door de scherpe rand van de deksel. De pan wordt een keer in de week gebruikt. Verder valt er nog weinig te vertellen over de uiteindelijke duurzaamheid.

Cindypost 17-03-2012
Fijn pannetje, snel warm en makkelijk schoon te maken want bijna alles kan in de vaatwasser. Ook de zeef is handig, alleen moet je wel een oude doek bij de hand hebben als je die wil spoelen om het verwarmings element op te leggen want die moet er eerst uit wil je het zeefje kunnen schoonmaken.

JoanDArc 05-12-2014

wij horen de pieper goed. Lopen tijdens frituren (en koken) nooit weg.

Wandersj 29-12-2014

Een timer op zo'n friteuse hoort de pan uit te schakelen en niet een ingebouwd kookwekkertje te zijn dat piept. Dat suggereert een veiligheid die er niet is.

Sebas1977 18-04-2012

Is bij u de pieper ook zo zacht qua volume? Met de televisie aan horen wij het geluid bijna niet.